Wat een indrukken!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Geralda & Minke - WaarBenJij.nu Wat een indrukken!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Geralda & Minke - WaarBenJij.nu

Wat een indrukken!!

Door: Minke & Geralda

Blijf op de hoogte en volg Geralda & Minke

15 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon tardi allemaal!!

Hier ons eerste reisverslag vanuit Curaçao. We hebben dinsdag morgen vroeg afscheid genomen van onze lieve familie en vrienden op Schiphol. Het was even moeilijk, maar eenmaal door de douane konden we weer lachen, ook al was dat met een traan.
De vliegreis verliep goed, een bijzondere tussenstop op Sint Maarten, warm weer, mooie blauwe zee en veel mensen die ons uitzwaaide toen we weer opstegen om naar Curaçao te vliegen :D

Eenmaal op Curaçao begon ons avontuur. De eerste paar dagen zaten we vol van alle indrukken, de cultuur, de armoede, het warme weer, de blauwe zee maar ook van de hoge prijs van het eten!
We hebben een knus maar gezellig appartementje met gezellige buren. (zie hieronder de foto's) We voelen ons hier veilig.

Woensdag hebben we onze onderzoeksplek "alles kids" bezocht. Waar we met een positief gevoel weg gingen. De foto's van alles kids volgen later.
Ook hebben we geprobeerd een auto te regelen, maar zo als meteen duidelijk werd hadden we ons nog niet genoeg aangepast aan de cultuur. hihi. Meteen woensdag een auto zat er dan helaas ook niet in :(

Donderdag hadden we meer geluk, we hebben eerst een auto gekregen voor 2 dagen (zie foto) vandaag krijgen we dan onze auto voor 5 maanden. Owjah, vanochtend kwamen we erachter dat de autoverhuurder bij de Hells Angels zit.........

Gisteren eindelijk naar het strand, wauw wat is dat mooi!!! Lekker in de zon gelegen, geluncht en verbrand hihi
Vanmiddag gaan we ons eerste feestje op het strand meemaken, wij hebben er heel veel zin in!! :D

We spreken jullie snel weer,
Ayo!!!

• 15 Februari 2014 - 15:23

Marlou:

Heej heej meissiej!

Wat leuk om te lezen hoe de eerst dagen jullie zijn vergaan.
    Lekker in het mooie weer en op ontdekkingsreis naar de nieuwe cultuur!
    Super gaaf!
    Fijn dat het goed gaat leuke buren hebt en je daar ook veilig voelt,
    Volgens mij dit zo te lezen ga jij je vermaken en worden het super
    Mooie leuke 5 maanden!
    En hoe was de party daar:p:D

Geniet ervan
    Knuffel marlou

• 17 Februari 2014 - 14:11

Anne-Marie:

Hoi Minke,
    De eerste spannende week zit er op! Zo te zien heb je in elk geval een prima, bewoonbaar plekje. Fijn dat zonnetje zeker? Hier gelukkig ook niet echt koud en de dagen worden al langer.
    We hadden een leuke avond met Rik in de schouwburg.
    Nou, groetjes en succes daar met het onderzoek.
    Liefs, Anne-Marie, en ook groetjes van Jan en Benjamin.

• 23 Februari 2014 - 14:57

Diny Klein Willink:

Hallo Dames
    Hier een groet uit Eibergen
    Hallo Geralda nou ik ben weer bij gekomen van het feest
    Geniet jij van die mooie tijd daar ik meld me nog wel een keertje
    Dikke knuffel
    Gr Diny en Balou

• 23 Februari 2014 - 18:01

Petra:

Hallo lady's,

Hallo Geralda,

Beloofd is beloofd we houden je in de gaten hahaha

Zo te horen hebben jullie het geweldig naar jullie zin. (Dat hoort ook zo....)
    Die auto geweldig echt iets voor jullie, heerlijk rondtoeren en de cultuur en het land verkennen.
    Geniet ervan en hopelijk komen jullie met een hoop mooie en een paar leervolle ervaringen over 5 maanden weer terug naar huis.

Tot gauw

Heel veel lieve groetjes uit Hupsel City

• 24 Februari 2014 - 08:50

Hermien:

Hoi Geralda, een kleine groet vanuit Eibergen.Onze vakantie zit eral weer een week op,maar het was weer geweldig, allemaal lekker geskiet, ook Nienke.Zon schijnt hier ook al zal de temp anders zijn.Veel plezier met alles en genieten maar.Doei doei

• 24 Februari 2014 - 11:13

Joke:

He meisie

Zo te horen al aardig in geburgerd daar, geniet er maar lekker van 5 maand zijn zo voorbij.

groetjen Henk en Joke

• 24 Februari 2014 - 21:18

Geralda & Minke :

Hoi allemaal!!
    Super lief en leuk dat jullie op onze verhalen reageren.
    Groetjes ons

• 25 Februari 2014 - 19:30

Cobi:

Ik snapte ook al niet waarom ik jou mailadres kreeg van je vader Geralda. Maar nu gaat er een lichtje branden. Wat leuk een nieuw avontuur volgen. Mijn "oppas "kind (nu al 21 ) is net terug uit Peru. Hij schreef ook erg leuke verhalen. Nou, jullie ook blijven doen hoor ! Genieten wij hier ook net zo als jullie doen.