Al bijna op de helft :( - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Geralda & Minke - WaarBenJij.nu Al bijna op de helft :( - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Geralda & Minke - WaarBenJij.nu

Al bijna op de helft :(

Door: Minke & Geralda

Blijf op de hoogte en volg Geralda & Minke

27 April 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon dia!!!

Daar zijn wij dan eindelijk weer! hihi Rik is ondertussen al lang in Panama en Nicolette en Jette zijn op Curaçao gearriveerd :D
Even kort vertellen wat wij allemaal met Rik hebben gezien en gedaan.

Natuurlijk zijn wij samen met Rik naar verschillende strandjes geweest, namelijk cas abao, cabana, marie pompoen en in de buurt bij kleine knip. Samen uit eten geweest en wezen stappen. Hebben ook het park Sheta Boka bekeken, hier komen de golfen tegen de rotsen aan, zo gaaf om dit te zien!! Wij hebben er foto's van zodat jullie ook kunnen zien hoe mooi het is, maar in het echt is het nog mooier!! hihi

Vrijdag 4 April zijn we met alle buurtjes naar de Heeren geweest omdat het de laatste werkdag was van onze buurvrouw Chantal. Het was echt super gezellig en hebben daar lekker wijntjes gedronken en gedanst. En jullie raden het nooit toen wij thuis kwamen nog met z'n allen eieren gebakken.

Zaterdag 5 April waren Rik en Geralda niet zo fit..... heel raar hihi
na het sporten was Geralda wel weer fit maar bij Rik duurde het toch wat langer. 's Middags zijn wij naar Spring Break geweest, dit is een festival op het strand met verschillende activiteiten namelijk: billenshake, bierdrinken, estafette en worstelen met elkaar in olie. Wij hebben alleen maar aan het strand gelegen met lekkere muziek op de achtergrond en tegen 18:00 uur toch maar even gaan dansen. Uiteindelijk was Rik 's middags ook weer fit. hihi

Vrijdag 11 April hebben wij met alle begeleidsters van Alles Kids Antilliaanse hapjes gekookt. Van pastechi met kaas, kaasballen, gebakken banaan, pompoenpannenkoekjes en Ponchi di crema (Antilliaans drankje) Het was heerlijk en super gezellig met alle meiden en Rik natuurlijk.
Dat weekend waren wij ook alle twee ziek, helaas de griep heerst hier ook, maar gelukkig zijn wij alle 2 weer beter.

Maandag 14 April gingen wij Rik weer naar het vliegveld brengen. Het was heeeeeeel vroeg namelijk half 5 toen wij in de auto zaten naar het vliegveld toe. Gelukkig kon rik zo doorlopen (hij was namelijk de enige) om z'n backpack tas in te leveren en daarna door de controle post om te beginnen met z'n eigen avontuur, namelijk Panama. Wij waren rond half 7 weer thuis en zijn toen nog even lekker weer terug het bed in gegaan.

In deze weken hebben wij doordeweeks weer heel hard aan school gewerkt, ja dat doen wij hier ook nog. Wij zijn nu bezig met enquêtes afnemen bij de ouders van de kinderen en gaan als wij alle enquêtes terug hebben alle informatie verwerken en conclusies trekken.

Wij vinden het wel weer genoeg, en vertellen de volgende keer hoe wij het hebben gehad met Nicolette en Jette en hoe ze hier nog 1 jaar Koninginnedag vieren ipv Koningsdag.

Groetjes

• 28 April 2014 - 11:40

Marlou:

Wat super leuk om te lezen!!
    Jullie hebben erg veel plezier zo te lezen dat is helema top!
    Geniet ervan!

• 28 April 2014 - 14:49

Anke:

Haa nichtje!

Leuk om te lezen, jullie vermaken je meer dan prima, dat straalt wel van de foto's af!
    Geniet er maar goed van, want voordat je het weet ben je terug. En dat is best weer even wennen weet ik uit ervaring. ;-)

Enjoy!!

• 28 April 2014 - 15:25

Diny:

Wat een leuke foto,s Ik zie wel jullie hebben het goed naar jullie zin
    Geralda nog 16dagen dan komen papa en mama geniet daar ook van Want de tijd is zo om
    Gr Diny en Balou

• 04 Mei 2014 - 11:10

Hupsel City:

Wat blijft het leuk om te lezen wat jullie allemaal doen, de foto's maken het helemaal echt.
    Ben benieuwd wat je ouders ervan gaan vinden. Je moeder heeft al een mooi bruin tintje anders loopt ze natuurlijk straks bij je rond als een rode kreeft hihi.

Heel veel plezier daar en geniet ervan.

Dikke knuffel vanuit Hupsel city